Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Гаманюк О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Гаманюк О. А. Деякі аспекти розвитку педагогічної майстерності вчителів початкових класів у педагогічній спадщині А. С. Макаренка та В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / О. А. Гаманюк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 10(4). - С. 264-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_10(4)__38
| 2. |
Гаманюк О. А. Історичні витоки розвитку педагогічної майстерності вчителів початкових класів у педагогічній спадщині вітчизняних вчених на початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / О. А. Гаманюк // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2013. - Вип. 5. - С. 71-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2013_5_10
| 3. |
Гаманюк О. А. Деякі аспекти розвитку особистості сучасного вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / О. А. Гаманюк // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 73-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_16 Охарактеризовано психолого-педагогічні особливості розвитку та формування особистості вчителя початкових класів. Розглянуто характеристики педагогічної діяльності, професійних якостей, проблеми формування педагогічного мислення. Обумовлено, що педагогічна майстерність покликана створювати такі умови, за яких розкриваються індивідуальні якості кожної особистості. Проаналізовано вплив Я-концепції на професійну діяльність вчителя початкових класів.Охарактеризованы психолого-педагогические особенности развития и формирования личности учителя начальных классов. Рассмотрены характеристики педагогической деятельности, профессиональных качеств, аспекты формирования педагогического мышления. Оговорено, что педагогическое мастерство призвано создавать такие условия, при которых раскрываются индивидуальные качества каждой личности. Проанализировано влияние Я-концепции на профессиональную деятельность учителя начальных классов.The psychological and pedagogical peculiarities of primary school teacher’s personality development are characterized in the article. The characteristics of the teacher’s activity, professional qualities and aspects of pedagogical thinking formation are considered. It is grounded that the main purpose of pedagogical skills is to create such conditions under which the individual qualities of every personality are revealed. The influence of self-concept on the primary school teacher’s professional activity is analysed.
| 4. |
Супрун Н. А. Корпоративна соціальна відповідальність як стратегія управління спільними ресурсами [Електронний ресурс] / Н. А. Супрун, О. І. Гаманюк // Український соціум. - 2015. - № 4. - С. 108-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2015_4_12 Досліджено засади корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) як чинника збалансованого соціально-економічного розвитку та зростання конкурентоспроможності підприємницького та суспільного секторів; проаналізовано тенденції становлення КСВ у світовій бізнес-практиці; визначено стратегічні пріоритети розвитку КСВ в Україні.Досліджено засади, напрями та механізми корпоративної соціальної відповідальності як чинника соціального залучення та реалізації цілей стратегії економічного розвитку "Europe-2020".Досліджено інституційний потенціал системи корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) у вирішенні проблеми управління спільними ресурсами. Запропоновано алгоритм застосування механізмів КСВ для управління спільними ресурсами.
|
|
|